Hogyan lesz abbahagyni a dohányzási szakaszokat mi lesz


CigiDoki - Első lépés a dohányzásról való leszokás útján

A dohányzásról való leszokás szakaszai Még nem A "szeretek dohányozni érzés" még erősebb minden hírnél és érvnél, ami a dohányzás egészségkárosító hatására hívja fel a figyelmet. Talán Már panaszokat észlel, esetleg elveszített valakit a környezetében, aki fontos és közelálló volt Önhöz. Eszébe jut, mennyit költ cigarettára, szorongani kezd a betegségektől.

Elhatároztam, de még nem most Le szeretne szokni a dohányzásról, kezdi keresni az ezzel kapcsolatos információkat, a környezetében érdeklődik, kinek hogyan sikerült.

abbahagyja a dohányzást, miután mennyit megtisztítja a testet

Bújja az internetet, lehetőségeket keres. Döntöttem Segítséget keres és talál.

miért akarok aludni, amikor leszoktam a dohányzásról

Eldöntötte, hogy dohányzás nélkül szeretne tovább élni. Kitűzi a napot. Orvoshoz fordul.

Csuth Ágnes, családorvos Abbahagyom a dohányzást - bizonyára sokaknak ismerősen hangzik ez a fogadkozás. Cikkünkben olvashat néhány tanácsot, melyek megkönnyítik búcsúját a cigarettától.

Az első három szakasz sokszor évtizedekig is elnyúlhat, de a jó hír az, hogy sohasem késő. Minden életkorban megéri leszokni a dohányzásról.

cigarettázás után fejfájás

Vannak olyan betegségek szív- és érrendszeri, agyi keringési betegségekaminek a kockázata rövid időn belül csökken. A legfontosabb azonban az, hogy a közérzet szinte napok alatt javulhat, a szén-monoxid a cigarettában lévő füst egyik mellékterméke, mely oxigén helyett kötődik a hemoglobin molekulához, ezzel kiszorítva onnan az előbbit terhelés csökkenése miatt több oxigénhez jutnak a szervek, javul a közérzet, a teljesítőképesség.

55 év után leszokott a dohányzásról